środa, 1 września 2010

Moja Droga A. wyrwała mnie do odpowiedzi.
Pytanie brzmi - co lubię?

Lubię:
-zapach mojego domu w letnie , słoneczne popołudnie
-ciszę nocy, ten moment kiedy wszyscy śpią a ja mam czas dla siebie
-smak swieżo zmielonej i zaparzonej kawy
-odgłosy lasu, szum morza , dźwięk wiosennego deszczu

Czasownikowo rzecz ujmując, najbardziej lubię:

-zrobić coś pożytecznego
-od czasu do czasu zmienić perspektywę
-czytać ,przeglądać, studiować albumy, ksiązki czasopisma, gazety, przepisy
-szperać i znaleźć sobie coś , czego nikt inny nie ma ( nie mówimy o chorobach , rzecz jasna a o ciuchach)
-wyspać sie porządnie
-wycierac się po barach w miłym towarzystwie, czyli pogadać o życiu w ramach kobiecej grupy wsparcia


Mogłabym tak wyliczać do jutra, kto by to wytrzymał, dlatego więc przekazuję pałeczkę dalej- Annie.

3 komentarze:

  1. Popierwam kawę!!!! :)

    Uśmiechu i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Huuuuuuuraaaaa! Wraz z łączem odzyskałam możliwość komentowania!!!

    Moja droga B., lubię wszystko z Twej listy i pewnie dużo, dużo więcej, ale o tym SZA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ujęcia i te rzeczownikowe, i te czasownikowe

    OdpowiedzUsuń