sobota, 26 października 2013

Mieć pewność , że
Jak wstanę rano to słońce będzie świecić po właściwej stronie
A ziemia nie usunie się spod nóg
Że owsianka będzie zbawieniem dla mojego organizmu a kawa
Miłym przerywnikiem w ciągu dnia
Że droga do pracy pozbawiona będzie wszelkich niebezpieczeństw
Że moje dzieci będą  mogły mieć marzenia na miarę marzeń , jak dotychczas
Że po piątku będzie sobota a w niedzielę uroczysty obiad
Że słowo  "chcę "zawsze wyprzedzi słowo "muszę"
Że nie zabraknie tego co najważniejsze.

 Tak , mieć pewność..
Bardzo bym chciała ,by życie mnie nie zaskoczyło...


2 komentarze:

  1. W zasadzie mogłoby zaskoczyć :) ale pozytywnie!


    P.S. Na ostatnią chwilę prezenty są niedokładne... niedopieszczone... nawet wręcza się je inaczej, takie mam wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś wiecznie się zamartwiałam podobnymi sprawami. Teraz też niekiedy mnie dopada.
    Jeszcze żaden czarny scenariusz nie sprawdził się w całości. Będzie może inaczej niż byś chciała, ale też nie tak źle, jak się tego obawiasz.

    OdpowiedzUsuń