sobota, 16 września 2017

„O szczęściu mówiłem. 
Że szczęścia trzeba szukać w sobie, a nie naokoło.
Że nikt go człowiekowi nie da, jak sam sobie go nie da.
Że szczęście jest nieraz bliziutko, może w tej ubogiej izbie, gdzie się całe życie żyje, a ludzie Bóg wie gdzie go szukają.
Że niektórzy w sławie i bogactwie go szukają, ale na sławę i bogactwo nie każdego stać, a szczęście jest jak woda i każdemu chce się pić.
Że nieraz jest go więcej w jednym dobrym słowie niż w całym długim życiu.”
Wiesław Myśliwski, Kamień na kamieniu.

4 komentarze:

  1. Myśliwski na wszystkie bolączki, bardzo lubię. Uściski Bello :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację , trochę jak plaster na ranę..

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja go lubię; jak czytałam z biblioteki "Traktat o łuskaniu fasoli" i w zeszycie z recenzjami (no wiem, że to takie pensjonarskie, wiem) wpisywałam sobie cytaty to szybko się zorientowałam, że muszę po prostu książkę kupić, bo z przepisywaniem się zejdzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zeszyt z recenzjami !!!!!! Uwielbiam Cię :))
    Kiedyś też zapisywałam różne takie ...

    OdpowiedzUsuń