poniedziałek, 8 marca 2010

U Coelho znalazłam taki cytat:
"Jesteśmy naszymi myślami.Wszystko, czym jesteśmy,pochodzi z naszych myśli.Budujemy i niszczymy świat poprzez nasze myśli.Myśli chodzą za nami jak wóz, który ciągną woły.Jesteśmy naszymi myślami.
Twoja wyobraźnia może uczynić ci większą krzywdę niż najgorszy wróg.Ale kiedy nauczysz się kontrolować swoje myśli, nikt nie będzie mógł ci bardziej pomóc niż one-nawet twoja matka i ojciec."
Nic dodać nic ująć.
Nawiązując do dzisiejszego święta, życzę wszystkim takich myśli , które pomagają żyć.

7 komentarzy:

  1. A ja ostatnio nie myślę, nie chce MISIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czasem marzę, żeby te myśli biegły, ale czasem żeby... wybiegły z mojej głowy... Właśnie, czasem nie chce mi się myśleć. Ale kto pomyśli za mnie????

    OdpowiedzUsuń
  3. Mauro:)
    Moze lepiej zrobic przerwę w myśleniu niz zatruwać się toksycznymi myslami...sama nie wiem..Ale ciepło cię pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga A.:)
    Ostatnio mam tak ,że mysli mnie rujnują, zresztą sama wiesz. Tak bardzo bym chciała mieć je pod kontrolą.

    OdpowiedzUsuń
  5. No własnie, kto pomysli za ..?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze... Bello :) cytat wspaniały. Mądry bardzo i prawdziwy... taki stan, jak opisany wymaga wiele pracy nad sobą... ale mam nadzieję ciągle, że jest możliwy do osiągnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała Mi:))
    Ja też mam nadzieję:)
    A Tobie życzę zdrówka Mała Świ.:))))

    OdpowiedzUsuń